Tego się można było spodziewać. Lidl rozpoczyna sprzedaż internetową produktów i to kolejna odsłona internetowej akcji sieci. Na początek w sklepie online pojawi się wyłącznie oferta produktów niespożywczych.
W ofercie e-sklepu znajdzie się 650 produktów. Będzie on dostępny dla klientów już w najbliższy piątek. Jeśli chodzi o metody płatności za zakupy, to dostępna będzie cała ich paleta, od kart czy przelewów po Blik-a.
Z kolei jeśli chodzi o metody dostawy, to oferta jest także dość standardowa, choć Lidl przynajmniej na tym etapie nie oferuje dostawy do paczkomatów. Nie będzie też opcji samodzielnego odbioru zamówienia w sklepie. Dostawa zakupów o wartości ponad 150 zł będzie darmowa. Zwrot będzie możliwy w ciągu 30 dni za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Czy firma poszerzy ofertę o żywność? Na obecnym etapie nie ma o tym mowy, ale jak podkreśla prezes Lidl Polska taka opcja nie jest jednoznacznie przekreślona i w przyszłości jest to otwarta kwestia.
Firma uruchomiła już wcześniej sklep internetowy z alkoholem, jednak klienci musieli zakupy odbierać osobiście. To efekt rozbieżności interpretacyjnych odnośnie sprzedaży alkoholu przez internet.